😔😔Benim de son adet tarihim 25 mart. 5+0 iken Beta 8 binlerde iken doktor karından ultrason ile baktı ve rahmin yukarı toplanmış rahmin şeklinden dolayı da keseyi göremiyor olabilirm dedi. Vajinal ultrason ile bakarsak görebilirz belki de dış gebelik var enazından erkenden tespit ederiz dedi. Ben kabul etmedim alttan muayeneyi ve bir hafta daha beklemeyi tercih ettim. Ama benim haftası erken olduğu için değil rahmim sırtıma doğru toplandığı için öğrenemedik kesenin olup olmadığını. Canım çok sıkkın bu durumu yaşayan var mı hanımlar😔😔 bu hafta geçmiyor artık