Centrum Morkelebek26 inşallah son mide bulantın olur kimse benim gibi olmasın😒anne olmak istiyorsak mecbur katlanacaz ve ben 7 yıl sonra ilk gebeligim kustugum gibi annemi aradim ne yapayim neyle geçer midem bulantim diye annem dedi bunca yıl hep üzüldün niye olmadı diye şimdi gebesin ve hiçbir şikayete bulunamazsın kusucanda yemekte yemeyecen bu daha senin için başlangıç dedi
Morkelebek26 Centrum aslında çok doğru gerçekten annelik kolay değil boşver be arkadşım bebişlerimiz sağlıklı olsunda napalım çekeriz 🥰 yeterki onları sağlıkla sıhhatle kucağımıza alalım 🥰😍🤲🤲
Umudayolculuk Centrum ben de öyle hissediyorum sanki midem bulansa da şikayet etmemeli gibi biz de 3 yıldır istiyorduk😊🙏
Umay255 Umudayolculuk ikimizin bebişi aynı en son renkli günüm 22 Mart 😁 kesem 7.09 çıktı haftaya kalp atışını duymaya gitcem inşallah ❤️
Umay255 Umudayolculuk En son adet tarihim 22 Mart renklimden 4 gün önce 15.83 öğrendim en son 425.06 sonra gerek kalmadı kese göründü 7.09 haftaya kalp atışını duymaya gitcem inşallah 🤲❤️
Centrum MinnieMouse senle aynıyız bende 5+3 tüm keseyi gördüğümde şimdi 6 +3 oldum bayramdan sonra bende kalbine gidecem 6 mayısta bakalım inşallah kalbini duyarız sizde duyarsınız 🤰🤱
bsra-25 Centrum aynı gün benim de randevum var kalp atışıni dinlemek için 😊 Allahım sağlıkla kucaklarimiza almayı nasip etsin inşallah 🙏 ben de bugun 6+3 oldum keseyi 4+3 de görmüştük boyutu 6.5 di
Nurkr Bizde Perşembe günü gittik doktora kesemiz gözüktü 4,7mm çıktı doktor 4 haftalık dedi beta HCG de 1.800 küsur çıktı
Minik1Civciv Umudayolculuk betam 2428 geç döllenme benimki bat 20 Mart kese 7,7 mm kaç haftalık bilmiyorum bata göre 6 haftalığım bayramdan sonra kalp atışında öğrenirim artık kal haftalık olduğumuzu
AnneTanesi Umudayolculuk bende bu dönemde böyle söylüyordum şuan 11 haftalığım ve bugün çok istifra etmekten dolayı serum takıldı. Bu bile güzel hissettiriyor 🥰
Umudayolculuk AnneTanesi yaaaa yapmayın 🙈😊olsun ne yapalım canları sağolsun dayanırız onlar saplıkla gelsinler yeter ki 🙏😊
Yrdnr28 Doktor bana kesen oluşmamış dedi daha çok küçük dedi mayıs 11 de tekrar gel dedi çok dua edin en son adet tarıhım 28 mart 😊
Msfidash Yrdnr28 in sha Allah gozukur 🤲 ben de en son 24 mart mns gunu, test yapdim doktora bayram sonradi gidicem 🤲😇
Yrdnr28 Minik1Civciv oda. Öyle dedi zaten çarşamba günü kontrol0m var keseye bakcak 😍 yaa çok heyecanlıyım
princessmommm Son adet tarihim 4 nisan planlı bir hamilelik oldugu için olacagını düşünüyordum zaten o yüzden biraz belirtilerim oldu daha adet tarihim geçmeden dayanamayıp test yaptım ve silik bir çizgi çıktı daha sonra erken hamilelik testi yaptım ve daha net çıktı testlere göre hamile oldugumu düşünüyorum ama daha kan testi vermedim umarım hayal kırıklığına uğramam😊😊
Sara65 Son adet 15 Mart , Ben 6+5hamiliyem . Bugun beta hcg 32600 çikti . Doktor daha gitmedim. Vitamin asit folik aldım . Bayramdan sonra gidıyorum . Benim betam yüksek mi ? Acaba iki mi var ? Merak edıyorum
Mevianne Sara65 merhaba sizinle aynıyız benimde son adet tarihin 15 Mart. Kalp atışınıda duyduk. Beta hcg kaç benim bilmiyorum
Umudayolculuk Abc34 oooo sizin yumurtlama da biraz erken olmuş olabilir maşallah 😊sağlıkla kavuşun🙏❤️
Umudayolculuk Aysgl1305 inşallah her şey gönlünüzce olsun sağlıkla kavuşalım yavrularımız 😊son adet tarihiniz neydi acaba birde kaç günde bir oluyorduruz
Centrum Umudayolculuk çok teşekkür ederim cümlemizin inşallah hepimizin bebegi hayırlısıyla gelsin 5. Haftaya girdiğim gibi oldu damağım acı ne yesen acı geliyo ne yesem midemi bulandırıyo
Umudayolculuk Abc34 evet b3n de kimle konuşsam erkekte pek bulantı olmamış. Hoş okulda bir arkadaş kız doğum yaptı asla midesi bulaminmıyordu. Belli olmuyor sanırım🙈
Centrum Umudayolculuk vallahi ilk kustugumda annemi aradım dedi hiç şikayet etmeyecen çünkü 7 yil hep bekliyip üzüldün şimdide oldu ve şu oldu bu oldu demek yok gebeligin her evresini geçiren dedi