Canım geçmiş olsun nasıl oldun şimdi bu arada benimde içim rahatladı bende erken doğumdam çok korkuyorum 2500ü geçtiyse diye yazmş ya arkadaş Allah razı olsun valla rahatlattım bizi canım tansiyon birazda korku ve heyecandan çıkıyo sanırım. Benide doktor ölçtü yüksek çıktı ilk dinlendirdi biraz tekrar ölçtü normale döndü sanırım korkuyormuyuz ne 🙈🙈🙈☺