Mrb kızlar 6.ayımda doktor tansiyonun yüksekliğini farketmişti bende dikkat ederek düzene girdirştim tekrar evde de sürekli ölçüyordum zaten
Şimdi yeniden yükselmeye başladı büyük 13/14leri küçük 9/10ları düşmüyo 😞 11/6 normal tansiyonu olan biriyim su içiyorum ayaklarımı yukarda tutuyorum limon yiyorm sarımsak yiyorm biraz düşüo tekrar aynı oluyo ne yapabilirim bana bi akıl verin ? 34+5im