Elabadeninannesi yok şükür bi mideme el atmadı benim paşa😍 atmasında aman kel doğcak heralde yanma filanda yaşamadım hiç
Benimki kaburgamı çok seviyo çok ağrıyan biryer var kaburga kemiklerimde inat gibi oraya büzüşüp uyuyo 😞 yerini değişene kadar kıpırdayamıyorun uyuyamıyorum