Ebrumert Tgbabsra aynı kafadayız daha 2 ayım var ve hamilelik çok sıkıcıymış sağlıkla gelsin geçsin şu zamanlar evimizde olalım istiyorum
Tgbabsra Ebrumert kaç haftalıksın canım walla çok sıkıcı özellikle sürekli ilaçlar içmek filan ben sevmedim gerçekten tamam çocuğum olacak çok mutluyum Allah isteyen herkese versin ama son aylarda hormonlarda tavan maf oldum anlıycağın
Baloglan Baloglumveannesi hastaneye gitmedim sancimi bekliyorum ebe hanım sancin 5 te 1 düşünce gel demişti
BusraMuratS Baloglan Yok canım gelmedi henüz ama doktorum genelde ilk doğumlarda nişan gelir doğum öyle başlar dedi bugün 😊 Sizin geldimi ??
Baloglan BusraMuratS evet bu sabah 9.30 da geldi ama sancim yok benimde ilk doğumum tedirginim sancimi evde çekmek istiyorum ama sancim yok
BusraMuratS Baloglan Doktor bana şey dedi nişan geldiği zaman hastaneye gelmene gerek yok 1 2 gün içinde başlayabilir doğum dedi merak etme senin yakındır 😊
Eyllmrtsln Esrali61 senin daha yakın adet sancısı gibi oluyormu birde orada bir ağrı oluyor mu dogum yakın olunca olur diyorlar da ben hissediyorum sende de var mı
Ebrumert Peli birde bişey sormak istiyorum kızlar 2 ay var daha doğuma ama vajinamda ağrım oluyo özellikte sağ tarafımda bacağımla birleştiği yerde normalmi
Merve09somyurek Esrali61 bu tarifi burda biri paylaşmıştı 1 bardak badem robottan geçecek 1 su bardağı kayısı meyve suyu 1 su bardağı maden sodası 30 ml hint yağı dene