Esrali61 Tek benmiyim böyle. Sanki hic doguramicakmisim gibi zaman hic gecmiyor son 14 gün ama 14 yil gibi geliyor 😭😭😭
Ebrumert Esrali61 hayır canım ne güzel senin 14 gün kalmış benim daha 2 ay var ama geçsin istiyorum artık sağ salim gelsinlerde
Tgbabsra Esrali61 Of 14 gün kalmış ne güzel 9 hafta var kafayı yiycem geçmiyor günler hamile kalmak istemiyorum bir daha ilk ve son ya
BusraMuratS Esrali61 Canım yalnız değilsin benim son 6 ama bende gelmicekmiş gibi hissediyorum 😂 Sürekli karnım aşağı inmiş mi diye kontrol ediyorum 😅
Ebrumert Tgbabsra aynı kafadayız daha 2 ayım var ve hamilelik çok sıkıcıymış sağlıkla gelsin geçsin şu zamanlar evimizde olalım istiyorum
Demmo smyr_01 benimde öyle her an bekliyorum sancı gelecek mi diye ama yok hafif oluyor arada sonra geçiyor gündüz yapmadığım iş kalmıyor akşamda yorgunluktan heryerim ağrıyor
Baloglumveannesi Baloglan yok balım nişanda yok belirtide yok pazartesi çatı muayenesi olacağım biraz korkuyorum sadece her sabah acaba bu gün mü diye düşünüyorum ama yine hüsraaan :)
Ennur05 Baloglan Ben de ne nişan ne hafif hafif ağrı ne de kasılma gibi belirtiler var 🤷🏻♀️😊 Merakla bekliyorum ..Siz de var mı belirtiler?
BusraMuratS Baloglan Yok canım gelmedi henüz ama doktorum genelde ilk doğumlarda nişan gelir doğum öyle başlar dedi bugün 😊 Sizin geldimi ??
Baloglan Baloglumveannesi benim nisanım geldi bu sabah hafif kanlı sümüksü ama sancim yok bende bekliyorum sancıları
Baloglan Ennur05 benim bu sabah 9.30 da hafif kanlı sümüksü nisanım geldi ama sancim yok sancimi evde çekmek istiyorum ama ilk doğumum birşey olur mu diye de korkuyorum
Baloglumveannesi Baloglan açılmanız falan varmı acaba? nişan gelse çok telaş yapmam umarım Biraz paniğim 😣
Baloglan Baloglumveannesi hastaneye gitmedim sancimi bekliyorum ebe hanım sancin 5 te 1 düşünce gel demişti