Ebrumert Eyllmrtsln erken gelmesinde daha çok küçük ama bazen korkuyorum çünkü aşlağıya doğru tekme atıyo
Dilekerkan0705 40+4 um ben ne yapayım gün bile yok artık sayacak bence hiç strese girme gününü vaktini güzel şeylerle geçirmeye bak
Demmo Dilekerkan0705 hiç acilmaniz var mı peki ben muayene oldum 39+3 te doktor rahim ağzı kapalı dedi üst çatı kemigindede darlık var demişti son zamanlar da biraz da olsa açılma olur diyorlar
Dilekerkan0705 Demmo bizim has son ana kadar çatı muayenesi yapılmıyor canım sancı nişan su bekliyoruz hiç bişey yok yarın da gelmezse alınacak 41 bitiyor çünkü
Gizemvencoglu Esrali61 Yanlız değilsiniz son 6 ve tık yok 🤦🏽♀️ Bi kaç gündür gel artık diye diye geziyorum ortada 😅 Hiç bir belirtim olmaması da canımı sıkıyor daha zamanı var ama korkum zamanını çok geçirip bekletmesi 😂
Baloglumveannesi Melike01 12yi geçti artık benimde 8 ☹️ Umarım şu kasık ağrıları ve bel ağrıların açılmaya faydası vardır 😣
ummucan Son 5. Tabi tam gününde gelirse hanımefendi. Hiçbir belirti yok ama dört gözle bekliyoruz gelsin artk yaklaşık yirmi gündür kemik agrisi cekiyorm başka da bir belirti yokk 😏
Tgbabsra Ebrumert kaç haftalıksın canım walla çok sıkıcı özellikle sürekli ilaçlar içmek filan ben sevmedim gerçekten tamam çocuğum olacak çok mutluyum Allah isteyen herkese versin ama son aylarda hormonlarda tavan maf oldum anlıycağın
Ebrumert Tgbabsra enimde 28.hafta canım aynen tabikide çocuğum olucağı için mutluyum fakat hamilelik süreci sıkıcı herşeyi yspamıyosun sürekli dikkat ediyosun birde eşimlede yani kardeş gibi olduk 😂anlamışsındır
Melike01 Baloglumveannesi normal mi sezeryan mi acana benim doktrm gelmezse istersen suni sanci veririz ddi ama ben suni sanci istemiyrm kendilgnden gelmezse sezeryan olucam
Baloglumveannesi Melike01 sezeryan hiç düşünmedim istemiyorum da doktorum herhangi bişi söylemedi inşallah günüm doşana kadar gelir de sezeryan düşünmem herkesin tam tersine benimde sezeryan korkum var 😣