Ark ben epiduralli normal doğum yaptım. Tek farkı ağrısız acısız olması 😄 ikinci bebeğimide aynı şekilde epiduralli doğuracağım Allah nasip ederse inşallah. Konforlu bir doğum rahat , her anı doya doya yaşıyorsun , stres yok ağrı sancı yok. Yan etkisi yok.