Herkese merhabalar , 6 yıl önce oğlumu epiduralli normal ile.dogurdum. 4 cm açıklıktan sonra bele katedrali takıyorlar, sonrasında ağrı kesici veriliyor evet ağrı kesici rahatlatıyor uyuşturuyor daha çok ancak 7 cm den sonra bana vermediler açılma yavaş ilerliyor.diye. o yüzden çok tavsiye edemiyorum. Sonrasında da bel ağrım kalmıştı benim bir.sure. şu an 35. Haftadayim bu sefer epidural düşünmüyorum .