Ark Honeyinci bende posrtkarda bunu yazıyorum doğum süresince bel ağrısı hep var doğum olunca emzirme derken yine var epidural bel ağrısı genetik bırakacağına ihtimal vermiyorum
Ruzgarperisi Ark 3 ay önce epidural normal doğum yaptım. Bı fark göremedim.sancim çoktu dayanamiyordum epidural yapalım dediler ağrın hafifler diye. Bı farkını hiss etmedim. Aynı sancıyla devam ettim doğuma kadar. Dogumdan bir iki gün sonra epiduralin olduğu yer hafif ağrı yaptı bir kaç gün sonra geçti gitti. Şuan gayet iyiyim
Honeyinci Ruzgarperisi kac cm aciklik varken yaptilar? 7-8 cmden sonra pek ise yaramiyormus cunki 4 cmken almak lazimmis
cicegiburnundaanne Ruzgarperisi ben sanciya dayanamayinca yaptılar bebek beklenen zamanda gelmeyince etkisi geçti sancilarim arttı doğuma kendi sancimla girdim
Ark ozmus benimde en çok istediğim bu bakalım bebiş nasıl gelmeyi tercih edecek vucudum bebiş buna karar vericem 😬
Ruzgarperisi Honeyinci Bilmiyorum kaç sm açıklık vardı. Ben suniyle başlatılmasını rica ettim doktordan. Suyumu açtılar. Sonra sancı iğnesi vurdular sanırım. Kendi sancım açıklığım yoktu çünkü . Saatler irəlilədikcə epidural yapalım dediler çünki zor dayaniyordum sancıya
Nurcantas65 Bende epidural normal doğum düşünüyorum bakalım daha çok var arastiyorum şimdilik herşeyini. Epidural anestezi de ağrıyı kasılma olarak hissediyorsun 4 cm açıklıktan sonra yapılıyor işlem,gerisi kolay ikiniyorsun o da doktor yönlendirmesiyle
Ekonomist28- Yagmurogul peki bebek doğarken alttan kesik ve dikiş oluyor. Onları da hissetmediniz di mi.. Ben en çok o kısımdan korkuyorum da. Epiduralli doğum olsa kesik atılırken sonrasında dikiş atilirken hissetmiyoruzdur inşallah..
Yagmurogul Ekonomist28- evet hissedilmiyor bir şey. Zaten o an heyecandan hiç bir şey hissetmiyorsun ☺️☺️
Ruzgarperisi Ark bilmiyorum. Ben bişey hiss etmedim. Bu farkını görmedim. Aksine siddetliydi sancım. Yada benim dayanma gucum o kadar
Ruzgarperisi cicegiburnundaanne evet bende dayanamayinca yaptılar. Bebek zamanında geldi.kesi falanda atıldı bana