Ark Ben aldım epidural, iyi ki de almışım😅 O sürede uyuyabildim çünkü sancı çekerken uyuyamıyordum. Doğum yapacağım zaman kestiler yine kendi sancımla doğurdum. Toparlanmakta bi sıkıntı yaşamadım sadece 2 ay kadar bi ağrısı oluyordu iğne yapılan yerde ara sıra, şimdi 4 ay olacak ağrı falan hissetmiyorum. Epidural aldığınızda sancı hissetmiyorsunuz, belden aşağısı uyuşuktu benim. Epidural olmadan bütün sancıları hissederek doğum anına geliyorsunuz tabi