Elfs 35+3 haftalık hamileyim ilk gebeliğim yalancı kasılmalar nasıl oluyor? Gerçek kasılmaların olduğunu nasıl anladınız ve hastaneye başvurdunuz? Sancı doğum döngüsü nasıl başlıyor yardımcı olur musunuz?
kahvesever__ Elfs her 1 dk bir sancın oluyorsa doğum sancısı ama sancın olup geri Geçiyorsa yalancı sancı
BernaaaaG Canım 36+3 haftaligim yaklaşık iki haftadır sık sık nst giriyorum sancılarım var gibi görünüyor ama ben devamlı hissetmiyorum arada bir hissediyorum devamlı hissetsem eğer gerçek sancı olur ama şu an da yalancı sancılarım var mesela benim nst ne kadar sıklıkla giriyorsun
Elifozdn Elfs direk 1 dk ile baslamaz daha genis araliklarla başlar, son zamanda 1 dk ya düşer.. benim 7 dk 5 dk oyle gitgide kisalmisti ve ortalama 45 sn falan sürüyodu sancı..
kahvesever__ Elfs önce aralıklarla oluyor sancılar 5 dk bir gelir sonra 3 dk ya düşer sancılar en son 1 dk ya düşer ben yeni doğum yaptım benim ki öyleydi
BernaaaaG Elfs canım ben kendimi yordugum zaman ve sırt üstü yattigim zaman hissediyorum sadece o da kasıklarıma giren 5 saniyelik bı sancı oluyor ama onun dışında otururken yürürken sağa veya sola yatarken hiç biseyim yok gayet normalim
Elifozdn Elfs evet olmustu Suan da da 39+4 teyim hala oluyo:) Gercegi gelince anlıyosun zaten bunlar gibi olmuyo o:)
Elfs Elifozdn sancım yok olmadı canım gerçi bazen çok kısa adet sancısı gibi oluyor da o yalancı kasılma değildir herhalde. Zaman yaklaşınca gidişatı merak ediyorum daha önce tecrübe etmediğim bir durum olduğu için ☺️Bilgilerin için teşekkür ederim 🙏 sağlıkla kavuşun 🌸☺️
BernaaaaG Mesela benim nst de sancılarım var gibi görünüyor ama benim hissettiklerim burdaki arkadaşların bahsettikleri kadar çok değil gün içerisinde çok nadir hissediyorum dediğim gibi sırt üstü yatarsam ve kendimi yorarsam hissediyorum
Elfs BernaaaaG anladım belki sizin 40 haftayı bulmadan doğacaktır doğuma hazırlık durumu yaşanıyordur. Ara ara nstde de sancı çıktıysa
BernaaaaG Elfs doktor bebeğim kilolu olduğu için bayramdan sonra sezeryanla almayı düşünüyor zaten canım sancılarım çıktığı için de sık sık çağırıyor takip altındayım