Aleyna-x oncelşkle bende sigara icenkerdendim fakat beım kanamalarım lekelenmelerim olmaya basladı 6. Haftamda sonra hastanede yatıyordum bır ıkı gun lekelenme oldukca eve geldiğimde dayanamayıp bir iki tane ıcıyordum sonra bıkac gun sonra gene lekelenme gelince kendimi kotu hıssetmeye basladım ve her an onu kaybetme korkusu daha agır bastı sonucta hersey nasıp kısmet ama yınede gercekten etkılıyor burakmak istyorsanız ciddi paket almayın evde bulundurmayın ve her canınız istediginde bebegınızın saglıgını dusunun erken doguma kadar riski var dusuk dogum agırlıgı rıskı var mesela ben suanda rahım agzıma dıkıs atıldı ve sureklı yatıyorum sıgra ıcmeme ragmen eger bıyle kotu seyler gelırse basınıza cok vicdan azabı cekersiniz belki bu soylediklerim bıraktırmaz ama azaltırsınız belki tutun kendinizi 5 e dusurun sonra 3 e derken sonra gercekten canınızds istemıyor zaten bır ıkı guncuk bıle tutsanız kendinizi cıddı ıstemıyor sonra