Aleyna-x ayyyyy bıraksan bırakamazsın içsen Allah korusun bişey olsa hem ona üzül hem suçlan öff. Ben öğrenince bi iki içip bıraktım doktorum 12. Haftaya kadar organları oluşuyor içme dedi. Bıraktım haliyle. Sinir stres vs ohoo. Ama geçiyor ya bi şekilde nefs duruyor. Sonra zaten içsem ne kadar içecek her türlü yetmeyecek dedim bi taneyide içmedim. Şimdi sonlara yaklaştım eşimle kahve içerken ara sıra bitane içiyorum. Onuda içmek istemiyorum aslında çünkü eskisi gibi içemedikten sonra tek tük içmeninde anlamı yok. Sana tavsiyem hemen bırak bıçak gibi kes. Son kez iç ve son de. Ben seni çok iyi anlıyorum böyle olur ancak inan