BuseBasderici Gulsumm doktorum özel bir ilaç verdi hatta 79₺ ydi çok şaşırdım bu kadar pahalı olmasına içinde balık yağı b3 vitamin folik asit vardı adı duosvit
gonulcelen Irmakelizim06 özel muayene hatta Prof doktorum ilaca tamamen karşı diyebilirim tanıdık olmasa önemsemiyor mu diyeceğim ama tanıdığımız o yüzden güveniyorum Demir hapı içiyorm bi tek. Magnezyumu da ben istediğim için yazdı ağrın olunca iç falan demişti
Irmakelizim06 gonulcelen bende istemeyi düsünüyorum bu sefer gidince magnezyum hangi markayı içiyosunuz
Gamze612 Kosmosss beni mdoktoeum ne kadar balik yersen ye bizim baliklarimizda omega 3 yok , soguk su baliklarinda var dedi.. o yuzden omega 3 ic dedi.. ben kullaniyorum
eti Gulsumm ben doktoruma 883 kez soyledigim halde vermedi. Cok iyi bi sey degil. Ceviz balik ye dedi.
Merveanneoluyor Gulsumm balık yağı şart değil ama haftada en az 2 kez kaliteli bir balık çeşidi tüketin diyor doktorlar. Balıktan ben de tiksindim hamilelikte. Yiyemiyorum o yüzden balık yağı kullanmayı düşünüyorum. Ne zaman başlamak gerekli onu bilmiyorum ama şu an 13haftalığız
Kubra3005 Gulsumm keten tohumunda cok yoğun olduğunu biliyorum bir araştırın tüketebilirsiniz tolere eder İbrahim Saraçoğlu söylemişti
Haticemustafa Gulsumm bende 33 haftaligim ve bu zamana kdr hic kullanmadim doktorum vermedi Bende kendi kafama göre almak istemedim ama haftaya kontrolum var ve gittigimde sorucam kullansam mi diye
Sibel_49 [bilinmeyen] bende süt eskiden çok içerdim ama hamilelikte içemedim yoğurt bile yiyemedim 🤷♀️🤦♀️ bende ayran yapıyorum ama biraz katı. Hergun muhakkak ceviz badem findik yiyorum hamile olduğumu öğrendiğimden beri. Balık yağı yemiyorum diye bişey olmaz değil mi sonuçta sağlıklı şeyler veriyorum bebeğime 💕
istanbulluanne Gulsumm Bende 6.5 ayligm doktor gerek yok dedi gereksiz kilo yapıyor dedi. Multivitamn verdi onun içinde var zten balık yagi ayriyetten vermedi.
essyagiz Gulsumm Bende kullanmıyorum doktorum önermedi canım, demir ilacı vitaminlerimi kullanıyorum. Şimdi balık sezonu açıldı zaten bol bol yeriz☺️
Deletedmom2224 Gulsumm hap şeklinde olanlar var onlardan kullansanız tadı kötü değil zaten meyve aroması katıyorlar ben onlardan kullanıyorum
gonulcelen Irmakelizim06 magnorm vermişti cok şekerli ve portakal kokusu ağır geldiği için magvital e geçtim bu daha limonlu kokusu da daha hafif
Adademr Ben 9 haftalık hamileym we doktorum faydası olur zararı olmaz günde 1 kere kullan dedi kullanyrum bende tadıda güzel 🤗 Yinede doktoruna bi danış bi eksisi olmaz bence
MelisaMila Gulsumm İçinde başka vitaminler de oluyor o ilaçların cnm bence kullanmalısın tabi doktorun ne diyor o önemli 😊