Gulsumm valla bende hiç kullanmadim balik yağı. Yazin da balik cok olan bisey degil ve yiyemedim. Tavuk sık kirmizi et ise nadir yedim. Genellikle yumurta peynir süt ayran vesaire iciyorum. Belli bir zaman ceviz yedim ama onuda suan yemiyorum. Kullandigim ilaclar sadece decavit, demir ilaci ve d vitaminim. Decavitte butun vitaminler var zaten...