Gulsumm Ben hamile kalmayı düşündüğümde folik asit be balık yağına başlamıştım, hamile kaldığımda doktorum balık yağını kullanma demişti bana. Tuketebiliyorsan haftada bir balık ye demişti tabi ben Zaten baligi zorla yiyen insandım, hamileyken de bikaç kez zorladım sonunda yiyemedim, bebeğim doğdu bir sıkıntı YOk gibi duruyor ☺️☺️