Gulsumm Hilalanneoluyor yiyemediğim öncesinde tadına bile bakmadığım her şeyi yemeye başladım. Hem canım istedi hem her gıdadan alınacak bir şey var diyerek. Hamileyim diye babam bahçemize dikebileceği her şeyi dikti. Dalından yedim çoğu meyve sebzeyi. Şimdi bi yağ kullanmadım diye bebeğimde bir eksiklik olacak diye düşünmek insanı üzüyor. Ben ona daha fazlasını verdiğimi düşünüyorum.
Ryhn Gulsumm benim doktorum ilaca karşı gerekli görmedik hiçbir vermiyor. Sadece progestanim zorunlu . Hatta doktor vitamin falan vermedi gerek yok dedi ben kendim arada kullaniyorum😂😂 balık yağın hiç gerek gormedi
Fbd Ryhn kaç aylık hamilesiniz merak ettim ben magnezyum ilacımı kullanmayınca bir süre hemen bacaklarımda ağrılar vücudumda da ağrılar oluşmaya başladı hiç içmediğiniz yazmışsınız o yüzden merak ettim
Mrv06 Gulsumm ceviz semizotu ve balık bunlarda da omega3 var yiyosanz sorn yok içmeniz gerekmiyo 7 aylıgım bnde içmedim içmeyide dişünmüyorm
Filizdogan Gulsumm kuzenım esıne ooo kılo alışsın asla ılac kullandırtmam dıye dıye ek ılac kullandırtmadı hep balık ceyız tarzı seyler yedirdı 2 hamılelıgındede yedıklerı besleyıcıyeı yanı balık falan tüketmıs hep 2 Side maşallah canavar gıbı hıc sağlık sorunları Yok
Gulsumm [bilinmeyen] her gün içiyorum sütü. Bir bardak kesin. Fazlasını içtiğim oluyor. Fındık fıstık sürekli atıştırıyorum. Acıktıkça meyve yerken buluyorum kendimi. Sebzelerle ve yemekleriyle de aram çok iyi. Her şeyi ekmeksiz yiyorum nerdeyse. Her yemeğin yanında yoğurtla salata olsun tamam bana. Etle de aram yoktu ama bu ara yemeye başladım. tabi yanında kolaymış dondurmaymış çikolataymış canım çok istiyor ama onlara karşı kendimi tutmaya çalışıyorum. Yani her şeyden yerken balık yağı kullanmamak o kadar da kötü şeylere sebep olmaz umarım
Belissima Gulsumm ben 8. Ayımdayım. İlk günden beri kullanıyorum .hem kendim hem bebeğim için açıkcası. Çünkü düzenli olarak balık tüketen biri değilim.Doktorumda bi mahsur görmedi bebek 2 hafta önden gidiyor ama boyu kilosu olarak ben balık hapından diye düşünüyorum
Gulsumm Belissima benim de o şekilde. İleri gebelik dediler. 21 haftalıkken ayrıntılı ultrasona girdim o zamandan beri iki hafta önde diyorlar. Ama balık yağını hiç kullanmadım.
Byncdii Gulsumm canım ben sağlık ocağındaki hemşireme sordum kullanmalı mıyım diye biz önermiyoruz kullanmana gerek yok demişti bende kullanmadım zaten kullanmış olduğum vitamin hapının içinde var o yüzden bir sıkıntı olmaz diye düşünüyorum ama çok kafana takıldıysa doktoruna sorabilirsin ☺️☺️🌼🌼
Prensesimibekliyoruzz Gulsumm ben krilom kullaniyorum baya guzel yani sende seve bilirsin portakalli ictikden sonrada portakal aromasi birakiyor agizda
Melisa07 Gulsumm bana birçok ilaç kokar hamile değilken de içemezdim ilaçları. Mesela elevit hiç yutamadım ama decavit çok rahat içiyorum. Balık yağında da kokusuz , küçük boyutlu ve değerleri Yüksek bir ilaç var OMEGA ROYAL bunu içiyorum. Tavsiye ederim. 110 tl. 30 tane var içinde. Haftada bir de balık yiyorum bazen 2.
Ginkgo Gulsumm Yok ben de ozele gidiyorum. Ama doktorum yiyebiliyorsan balik ye dedi. Evde yapamıyorsan disarda ye dedi bnde oyle yapiyorum. Arada bir anneme pisirtip yiyorum 😊
Aybukealtintas Gulsumm Doktorum bana 12. Haftada, balık mı yersin, balık yagı mı dedi eger yiyebiliyorsan hiç gerek yok dedi, yiyebildiğim için hiç balık yagı kullanmadım, bende 1.2 haftada bir balık yemege calısıyorum 🤗
Mihriban33 Gulsumm merhabalar bende yeni balık hapi kullanmaya başladım ve kokusuz çok memnunum isterseniz ismini verebilirim doktorunuza danışarak temin edersiniz.😊
Denizkum Gulsumm Prof Osman müftüoğlu hamileler kullanmalı diyor İnstagram sayfasından bakabilirsiniz açıklamasına