Gulsumm 8. Ayım bitmek üzere ve ben nerdeyse hiç balık yağı kullanmadım. Kullanamadım. Bebeğime eksisi olur mu bunun?
gonulcelen Gulsumm bnde kullanmadım kullanmak zorunda mıyız ki acaba doktorum vermedi vereceğini de hiç zannetmiyorum
Calasun Gulsumm bende icemem doktor bi vitamin icinde balik yagida var yuksek olarak hem kokusuz hemde agziniza aldiginizda tat gelmiyo cokta buyuk degil, bende gidalardan alirim yerim dedim ama doktor yeterli olmaz mecbur icicez diyincede birsey diyemedim
Kosmosss Ben de kullanmadım yap ya da Omega içeren haplardan almadım ceviz yiyorum her gün ve balık haftada bir tüketmeye çalışıyorum illa gerekli mi acaba😕
Gamze612 Kosmosss beni mdoktoeum ne kadar balik yersen ye bizim baliklarimizda omega 3 yok , soguk su baliklarinda var dedi.. o yuzden omega 3 ic dedi.. ben kullaniyorum
TugbaKnalada Bende kullanmamıştım bende 34 haftalığım şimdi başladım kullanmaya yeni. Çocuğun beyin gelişimi devam ediyormuş kullanabilirsiniz
Gulsumm TugbaKnalada doktoruma da hiç diyemedim kullanamadım diye. Kızacağını düşündüm herhalde. İnşallah geç kalmamışımdır
Gulsumm Çocukken tiksindim hamilelikte ayrı bir tiksindim. Şimdi de vicdan yapıyorum acaba beyin gelişiminde sıkıntı olursa benim yüzümden mi olur diye. 😔 mecburi mi ya da kullanmayıp da bebeği şuna gayet sağlıklı olan var mı merak ediyorum
Mrv06 Gulsumm ceviz semizotu ve balık bunlarda da omega3 var yiyosanz sorn yok içmeniz gerekmiyo 7 aylıgım bnde içmedim içmeyide dişünmüyorm
Merveanneoluyor Gulsumm balık yağı şart değil ama haftada en az 2 kez kaliteli bir balık çeşidi tüketin diyor doktorlar. Balıktan ben de tiksindim hamilelikte. Yiyemiyorum o yüzden balık yağı kullanmayı düşünüyorum. Ne zaman başlamak gerekli onu bilmiyorum ama şu an 13haftalığız
Lavinya2018 Gulsumm mecbri degil, hatta 28. Haftadayim benim doktorum vermeyecegini, balik yagi ile ilgili bazi spekulasyonlar oldugunu, ama anksiyetesi olan anne adaylarina verdigini ve ruhsal acidan iyi geldigini de soyledi.
Irmakelizim06 gonulcelen devlet hastanesiyse çok umursamıyolar çünkü demir hapıyla omega 3 hapı 89 gibi bi fiyat tutuyo devlet ödemediği için böyle hapları doktorlar vermiyo
Habis07 Gulsumm canım ben basında. Beri kullandım gebeligin ekstra balık da yedim hem dogum kilosunu iyi yapıyor hem beyin gelisimi olumlu etkiliyor doktorum kesnlkle almalısn demisti
eti Gulsumm ben doktoruma 883 kez soyledigim halde vermedi. Cok iyi bi sey degil. Ceviz balik ye dedi.
Gulsumm Prensesimibekliyoruzz açıkçası balığı da çok tüketemedim kokusundan dolayı. Korkum da o yüzden.
Prensesimibekliyoruzz Gulsumm ben krilom kullaniyorum baya guzel yani sende seve bilirsin portakalli ictikden sonrada portakal aromasi birakiyor agizda
Gulsumm Ginkgo özele gidiyorum. Acaba ilaç olarak yaIzılabilecek her şeyi yazıyorlar mecbur gibi mi düşündürüyorlar bizi.
Ginkgo Gulsumm Yok ben de ozele gidiyorum. Ama doktorum yiyebiliyorsan balik ye dedi. Evde yapamıyorsan disarda ye dedi bnde oyle yapiyorum. Arada bir anneme pisirtip yiyorum 😊
ey_lull Ben doktordan istedim kendisi vermedi. Balık sezonu değil yiyemiyorum demiştim. günde 2 tane ceviz yesen yeter dedi.ben de hergün 5 tane ceviz yiyorum😁
Gulsumm [bilinmeyen] ben ilaç hap olarak verilen her şeyin zararlı olduğunu düşünüyorum. Bir artısı varsa iki eksisi varmış gibi geliyor. Doğal yollarla alamazmıyım neler yesem onun yerini tutar diye soranlardanım. Hiç de sevmiyorum kullanmayı. Bi ara günlük verdiklerini aksatmadan kullandım sersem gibiydim. Çok ağır geldi uyku yaptı tembelleştim iştahım kesildi. Ve balık yağı ağır geliyormuş bazı kişilere. Doktorum da öyle demişti.
Hilalanneoluyor Ben hiç ne vitamin nede omega kullanmadım. Bebeğim çok şükür şuamda 15 aylık zekası ayına göre önde gidiyor. ( bunu diyen ben değilim gelişimsel takipte hastanede prematüre doğduğu için ) yani siz bişeyi yemiyor da ondan o vitamini almıyorsanızda illaki o vitamini başka şeylerden alırsınız hiç üzülmeyin
Gulsumm Hilalanneoluyor yiyemediğim öncesinde tadına bile bakmadığım her şeyi yemeye başladım. Hem canım istedi hem her gıdadan alınacak bir şey var diyerek. Hamileyim diye babam bahçemize dikebileceği her şeyi dikti. Dalından yedim çoğu meyve sebzeyi. Şimdi bi yağ kullanmadım diye bebeğimde bir eksiklik olacak diye düşünmek insanı üzüyor. Ben ona daha fazlasını verdiğimi düşünüyorum.