Benimde klomen ile 3 yumurtam oluşmuş 14 mm olmus dedi 16 mm olunca catliyor zaten dedi kontrole gittigim gun aksam iki tane klomen ic dedi iliski icin gun verdi verdiği gunlere pek uyamadik bir gun oncesini degerlendirdik bugün yine kontrol var catlamis mi diye kontrol edecek umarim çatlamıştır 🙏🏻 Ve bu ay ilk kez yumurtlama kanamam oldu gebelik oluşur mu acaba 😂 her ay ayni seyleri yasamaktan iliski takibi yapmaktan cok sıkıldım ben yaa 😒