Senagg merhaba canım pazartesi gittim iki yumurtadan birini göremedi yani çatlamış dedi bu ay çatlatma iğnesi olmadan izlemek istedi ☺️ İnşallah tutmuştur bir kaç gün sonra tuhaf bir akıntım oldu cok cok cok az arada yine oluyor ama bilemiyorum haftaya hafta içi ya da haftasonuna doğru test yaparım 31 i olmazsan test yap dedi inşallah pozitifi görürürüm 🙏 teşekkür ederim ayrıca sorduğunuz için 🌷siz ne durumdasınız?