Zeyna27 Ddmyu canikommmm bak önce yumurtlarım uyarılması gerekiyor eğer büyürse ideal boyutta ise çatlatma iğnesi verecektir ve ona göre de ilişki zamanı söyleyecek benim sana tavsiyem 36. Saat başla ilişkiye bende klomenle gebe kalmıştım 27. Haftadayım kızımı bekliyorum
Ddmyu Zeyna27 bana sadece ilacı kullan dedi hiç kontrol iğne demedi sanırım böylede kullanan olmuş ovulasyon testinde pik görürsem çatlatmaya yardımcı havuç vs yiyim bari destek olsun 😀 cok teşekkür ederim ayrıcaaaa😍😍😍
dersimsabir795 Zeyna27 canm bişey sorabilirmiyim bendede yumurta tembelliği var çatlatma iğnesiyle çatlar mı
cerenmemisss Ddmyu kuzum 13 gün olmuşsun inşallah tutmuştur tutmadıysa da vardır bir hayır. Havuç ve kuru incir ye. 1 günde çatlatıyor
Ddmyu Senagg merhaba canım tam anlayamadım ovulasyonda bugün klomen biteli 4.gün doktor kontrolüne gideceğim doktorla konuştum . Dr çıkışı tekrar yazarım size ☺️ Sanki iki gün önce ovulasyonda biraz koyudu ama eşit değildi ama bugün daha da silik bilmiyorum
Senagg Ddmyu hadi bakalım inşallah çatlamıştır canım. Bende bugün yaptım silikleşmiş zaten 2 gün önce akıntı gelmişti o zaman bakmadım kesin çatladı diye. şimdi de silik olunca kesinleşti çatladığı🤷🏻♀️ sen de fitil kullanmış mıydın ya? Enfeksiyon için
Ddmyu Senagg öyle düşünüyorsan mutlaka bu günleri değerlendirin şansınız yüksek olur canım 🙏 yok daha önce fitil kullanmadım . Yumurtalarım 16mm iki tane yumurta gördü Çarşamba’ya tekrar çağırdı duruma göre yumurta çatlaması iğnesi veririm dedi ama pek istemiyorum Allah’ın işine karışılmaz ama ikiz falan olur vs korktum biraz
Senagg Ddmyu olsun canım zaten çarşamba çatlamamış olursa o zaman verir iğneyi. Birde ikiz olsa şuan doğal yolla da olur iğneyle bir ilgisi yok sonuçta 2 tane yumurta var 🤭 bende dün acile gittim idrar sonrası ağrı vardı. Enfeksiyon olmuşum antibiyotik başladı doktor. Klomen kullandım tam çatlama günlerim dedim. Kullanmak zorundasın zaten bu enfeksiyon ile tutmaz dedi. Bu ay da olmayacak yani boşuna ilaç içtim 😓
Ddmyu Senagg doğru haklısınız aslında bakalım yarın tekrar gideceğim 🙏 siz de umudunuzu yitirmeyin adet olmadan bilemeyiz bazen enfeksiyona rağmen pozitifi gören olıuordur illaki 🙏 bolca dua edin ☺️
3bebeli1kedili Biz varız teyzemiz 🤗 kloman bebişleri. 19 Şubat’ta son adetimdi 5. gün başladık günde Bir adet klomen sonra yumurta takibim yapıldı çatlatma iğnesi oldum ayın 5 inde 6sında gün aşırı ilişki demişti doktorumuz ayın 16sında kaset test yaptım silik pozitif gördüm adetime 3 gün kala 21inde kan verebildim hafta sonu girdi araya 780 değer gördük. İki gün sonra tekrar kan testi yaptırdım doktoruma gidip kese gözükmediği için 1523 olmuştu ertesi hafta keselerim oluştu iki yumurta tutmuş dedi üçüncü kese var ama kaybolur büyük ihtimalle haftasına çağırdı kalp atışını duymak için baktık sürpriz yumurta 🙈 üçüncü bebişimiz de geliyor şimdi 11+3 olduk bile ❤️ bugün perinatolog randevum var bebişleri görmeye gideceğiz inşallah 🤗
Ddmyu 3bebeli1kedili oh maşallah Allah sağlıkla kucağnıza almayı nasip etsin coooook sevindim 💕 kaç yumurtalarınız oluşmuştu klomenle ?
Brandy Ayy kizlar adetime 4 gün var dayanamadim kan verdim simdi ogleden sonra cikacak sonuclar cok heycanliyim, 2aydir klomen kullnadim bu ay 2yumurtam gelisti diye catlatma ignesi yaptim ayin 29 unda inşallah tutmustur🙏
Ddmyu Brandy inşallah hayırlısı olsun inşallah tutmuştur 🙏 yumurtlarınız kaç mm olmuştu iğne olurken ?
3bebeli1kedili Ddmyu benim 3 yumurtam gelişmişti birinden umutluyum demişti doktorumuz Allah’a şükür hepsi tuttu bugün de görmeye gittik herşey yolundaymış çok şükür 🤗 rabbim sizlere de nasip etsin inşallah 🤲🏻❤️
Brandy Klomenle 2 yumurtam gelismisti sag 18 -sol 21 di doktor bir daha bekle iğne icin biraz daha gelissin dedi ertesin ertesi gun 1tane 1 iğne yaptim 36 saat sonra iliski basladi o haftayi ful degerlendirdim Hatta doktor ikiz gebelik riski var isterseb ogne yapma demisti
Ddmyu Brandy bende de iki yumurta gelişmiş dün 16mm dedi yarın gideceğim duruma göre iğne veririm dedi ama iğne pek istemiyorum o risk korkutuyor . Sizin su an son durumunuz nedir
Brandy Ddmyu iğne nin riskli yada korkulacak bir seyi yok , catlama olmassa kiste donusuyormus igne yapmamak riskli , ama catlama kendiliginden oluyorsa igneye gerek kalmiyor. Ben hala bekliyorum sonuc cikmadi
Ddmyu Brandy benim normalde çatlama oluyor zaten stres yüzünden birazda klomen verdi ama bu seferde iğne olayı biraz korkuttu 🥲 hayırlı pozitifi görelim bu ay amin ☺️