Ddmyu bebek olucaksa her türlü tutunur yeter ki çok ağır seyler kaldirma. Ben klomenden sonra catlatma ignesi oldum. Ondan sonra ilişki önerdi doktor 36 saat sonra iliski olacak sekilde vurun igneyi demişti bende hesap yapmıştım 😂 hep duyduğum gün aşırı ama bana doktorum ilk hafta her gün dedi. İgnenin etkisiyle zaten istiyorsun da bebek de istedigin için sıkıntı olmuyor da sonrasinda bebek olduğu için sanirim cok agrim olmustu ilişki istememistim tuttuysa tutmustur diyip birakmistim. Umudum yoktu hic yalan soylemiyim çünkü regl ağrısı cekiyordum dedikleri gibi tutunma kanamam baş dönmesi falan da olmayinca olmadi sandım. Bir kere de kendimi tutamayip test yaptim negatifti cok ağlamıştım yanlislikla bari pozitif ciksaydi diye.