Kızlar merhaba. Ben yaklaşık altı aydır bebek istiyorum bunun öncesinde kasım ayında kalp durmasıyla bir kaybım oldu daha sonra oluruna baktım ama stres vs derken bu ayda ovulasyon testi kullanmıştım acaba yumurtlama olmuyor mu vs diye oda iyi gitti ama nasip ya bu ay olmadı adet oldum ve bugün doktora gittim aslında herşeyin cok iyi dedi ama bu ay deneme amaçlı adetimin 3.günü beş günlük kullanacağım bir klomen ilacı verdi . Klomen kullananlar tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim . Dikkat etmem gerekenler ya da daha sonra yapmam gerekenler vs var mı şimdiden teşekkür ederim ☺️