Mltmsncn doğru aslında mamayı ona göre koyunca çok da bi ağırlığı olmaz bir de kendi tutmuyor biz tutacağız hemen de büyürler zaten 🌸büyük biberonlara delik sayısı fazla diyen de olmuş öyle mi hızlı akışlı mı olur acaba?
Valeria sütüm gelir mi gelmez mi bilemiyorum o an acil ihtiyaç olsa bulunduğum yerde bu markaları alabileceğim bir yer yok avent wee vs markalar var da diğerlerini netten sipariş edip getirtene kadar zaman geçer 😊 pompa ve biberon uyumlu olmasa da olur aralarında bir bağ yok zaten emzikleri de Philips avent almıştım mesela bazıları da emzik iyi değil niye aldın diyor 🌸😀
Deletedmom622772 evet benim olduğum yerde büyük markalar da yok pek avent wee vs var da bu tomme tippee tarzı markaları internetten almam gerekebilir o an acil ihtiyaç olsa alacağım markalar sınırlı emziği aventten aldım ondan kuşkum yok pek inşallah sorun olmaz 🌸 biberon da kararsız kaldım ya ama kafamda şekilleniyor yorumlardan yola çıkarak 🥰240 ml alırken ne dediler peki?büyük boyda delik sayısı fazla olduğunu söyleyenlerde olmuş anlamadım 🤷🏻♀️ Başlık değiştirerek kullanırım diye düşündüm sonradan Zaten eninde sonunda büyük boy alınacak küçük boyları en fazla 3-4 ay kullanıyorlardır herhalde 🤔