Biberon konusunda genel yorumlara baktım Mamajo,tommee tippee, avent,dr.browns,lansinoh vb bu markalar çok önerilmiş ben de chicco alacaktım onun da başlığını beğenmiştim ama başlık konusunda çok sıkıntı yaşayanlar olmuş içine gömülüyormuş.. bu biberon olayı biraz şans meselesi sanırım çok araştırmadan herhangi birini alsam mı?bi de 250ml olanlarda var yeni doğan için bu büyük olmaz değil mi? Küçük biberonlar da var da zAten biberonu biz tuttuğumuz için küçük büyük farkeder mi?Acil tavsiyelere açığım fikrim yok 🌸🤗