Eslem_1 lansinohun almıştım, başlıklarına göre ayrılıyor. 240ml cam olandan başlığını da az akış S olandan aldım, yenidoğan için, çok memnun kaldım, hatta set halinde daha uygun fiyata geliyor ama ilk kullanım için set olanı tavsiye etmem belki bebeğiniz sevmeyebilir bu biberonu.