GizemCengiz Canım ben de aşılmayla hamile kaldım ilk denememde. Öncesinde klomen ve çatlatma iğnesi denedik çok kez olmadı. Şimdi oğluma hamileyim 19 haftalık olduk. Aşılamadan önce mutlaka hsg çektir. Üstelik şunu da söylemeliyim ki aşılamayı yaptıracağın yer ve doktor çok önemli.
Cotton Meryemim dert etmeyin 7buçuk hamileyim şu anda, normal yollarla hamile kaldım, aşılamada para Zaman umut kaybettik onu demeye çalıştım ama kısmet çok haklısınız
Flz Cotton ben de öyle aşılama yaptırdım 2.250 filan harcadık tutmadı 🙄 sonraki ay hamile kaldım aşılama ilaçlarının etkisi var mı bilemiyorum doktorum olabiliyo dedi
Cotton MysteryG evet ilaçlar baya pahalı ayrıca yaptırma ücreti de var, ne ssk ne özel sigorta karşılamıyor, sanki insanların bebeği oluyor da keyiften aşılama yaptırıyorlar gibi davranıyorlar😁😁
MysteryG Cotton ne kadar kötü bir şey ama alabilen var alamayan var siğorta karşılamıyor deyince şok oldum resmen
GizemCengiz MysteryG hayır canım hijyen açısından demedim. Sperm örneğini vereceğin yer, sperm yıkama işlemi, doktorun spermleri sana aşılayacağı saat, yatman için sana zaman tanıması bunların hepsi çok önemli. Bazı yerler yatırmıyomuş bile.
Tubil Benimde 3 yıl olmadı hsg çekildi bir tüpüm tıkalı çıktı tedaviye başladık ilk olarak doktorum ihtimal var aşılama deneyelim dedi yaptırdık olmadı aradan zaman geçti histeroskopi falan yaptırdık sonra tüp bebeğe başladık yumurtamın biri aniden büyüdü ve diğerlerini engelledi doktorum tek yumurta ile toplama yapmayalım iptal edelim yada aşılamaya dönelim dedi o kadar iğne ilaç kullandık tamam deneyelim dedik yine olmadı sonra tekrar tüp bebek denemeleri iki kez yumurta toplama işleminden sonra şimdi bekliyorum bakalım bence istekten önce bünyenin tedaviye nasıl cevap verdiği önemli
Flz GizemCengiz beni aşılamadan sonra yarım saat yatırdılar ama çatala yattığım için rahat edemedim dısarı akmıstı
Mucizeana MysteryG ilk aşılamam ile ikizlerime hamileyim 5 aylık olduk bile 😍 5 dklık bir işlem can yakmıyo kesinlikle kendini kasma yeterli Allah gönlüne göre versin 🙏
Semaburak Bende aşılama yaptırmıştım ilaçlar falan 3000 tl yakın harcamıştık fakat tutmadı herhangi bir sağlık problemi yokken bile tutma ihtimali %15 demişti doktor prof.du sonraki ay kendiliğimden hiç ummadığım zamanda hamile kaldım sanırım piskolojili de çok etkili stres yapmadığında kalıyosun ama senin durumunda ameliyat öneriyolar bence biraz daha araştır derim Rabbim herkesin gönlüne göre versin 💕
Bekleyenler MysteryG merhaba aşılama ile hamile kaldım. 30 haftalığız şu an. Daha önce dış gebelik yaşadım. Sağ tüpüm alındı. Doktor aşılama önerdi. 2 martta aşılama yapıldı.16 martta sonucu öğrendik. Elhamdülillah 😊
Bekleyenler MysteryG gerekli kan tahlillerini yaptırdım. Klomen kullandım 1 hafta. Sonra 1 kez çatlama iğnesi vuruldum. İki gün sonra da aşılamayı yaptılar. Çok korkuyordum netten video falan izlemiştim. Ağrılı değildi. Daha önce Rahim filmi çektirirken çok zorlanmıştım. Ona benzemiyor. Yapıldıktan sonra yarım saat uzanıyorsun hiç kalkmadan o kadar.