Ozge1008 MysteryG canım arkadaşım acıbadem de tüp bebek hemşiresi. Merak edip sormuştum. Aşılamayı iki taraftada sorun olmadığı halde bebeği olmayanlara yapıyolarmış. Aşılama başarı oranını bilmiyorum ama o hastanede tüp bebek başarısı %90 ı geçiyomuş.
nurucararslan Bende ilk aşılama ile hamile kaldım çok şükür . İlkinde tuttu hemen , ilk önce klomen kullandım iki kutu ardına çatlatma iğnesi ve aşılama . Ben sadece çatlatma iğnesine para ödedim aşılamaya para ödemedik hiç .