yabadabaduu mide bulantısı bende hiç geçmedi günde iki defa prilam alıyrdum 4.ayda herkes azalması lazım diyince yavaş yavaş 1 e düşürdüm sonra devletteki doktor artk bırakmaya çalş diyince bir gün içtim bir gün içmedim baktım kusmam yok tamamen kestim ilk 3 gün çok zorlandım yanımda çubuk kraker bulundurdum ocakta haşlanmış patates hazır bekledi hep şimdide oluyor çok şükür ki dayanabileceğim düzeyde aç kalmamaya çalşyrm aç kalınca hiç başa çıkamıyrm bulantıyla