Hulyacoban momofthreechild canım benımde vardı prilam dr ilacını kullandım fayda etti yalnız uyku yapıyor gece yatarken 2 tane içiyordum ben
momofthreechild Hulyacoban bende öyle yapıyordum kuzum sabah uyanınca bir tane daha aldım da cok sükür öyle ayaklandım
momofthreechild Almla bende aldım ilacımı iki defa içiyordum üçe çıkardım yatmadan iki bide uyandıgımda sabah bir tane aldım bakalım böyle daha iyi oldum sanki🥹
momofthreechild ada58 aldım canım aldım sadece bir gün içemedim öldüm öldüm dirildim resmen normalde aksam iki içiyordum sabah uyanınca bir tane daha aldım da iyi oldum
momofthreechild Ebrutugay ben ona ekstra olarak sabah bir tane daha aldım canım bu sekilde daha iyiyim