13+5 olduk bende hala bulanti ve kusmalar yasiyorum.İlaç kullandigim zaman 2 gun iyi hissediyorum sonra tekrar basliyor bu sefer ilac almayayim ne kadar sürecek acaba azaliyor mu bulantilarim kontrol edeyim diyorum yok olmuyor sabah uyaniyorum bulanti kusma, gün boyu bulanti hissi gecmiyor bu durum o kadar yordu ki 6. haftadan beri ölü gibiyim. Mecburen bulanti baslayinca ilaca dönüyorum. Herseyden tiksintim devam ediyor. Bu hafta bitecek mi şu hafta biter mi diye diye 14 e dayandik. 😔 Allah yardimcimiz olsun bulantilar insanin tüm yasamini etkiliyor. Insallah en kisa zamanda bizimde tık diye kesilir de hamileligimizin tadini cikaririz🙏😔