Merhaba arkadaslar ♥️13+5 olduk hala bitmek tükenmek bilmeyen bir mide bulantım var prilam içiyorum ilacım bittiği için ne yazıkki dün içemedim ama bugun kesintisiz ögleden beri 5,6 defa kusuyorum ilacımı aldım aksam tekrar içececeğim, nane limon içtim yemek yiyecek halim yok acaba diyorum bu sabah kahvaltı yapamadım öğün olarak direk ögle yemegi ile basladım acaba bana ağır mı geldi dokundu da acaba zehirlendim mi diyorum cünkü gerçekten cok kötüyüm ilac alıskanlık mı yapıyor anlamadım ama ilk defa içmediğim bir gün bu denli kötü oldum korkuyorum da bebeğim için endişeleniyorum