Sahinde canım benim ikiz gebelik bir bebeğim için 14. Ve 16.haftalarda kesin kız dedi doktorum diğer bebeğim için de göstermiyor kıza benziyor dedi 18. Ve 20.haftalarımda başka bir doktora gittim.18.haftada Yine biri için kız dendi diğer bebeğim yine göstermedi 20.haftamda diğerine erkek dedi doktor pipisini gösterdi yani göstermeyen bebeğim erkekmiş 🙈kızımı hep gördük 14.haftadan beri doktorum da biz göremiyoruz diye orada bir şeyler olmadığı anlamına gelmez dedi.Ben yine de inanamıyorum haftaya detaylıya giricez onu bekliyorum artık orda kesinleşir inşallah 😂