Delianne Ya bende 12 haftada doktor önce erkek dedi ama daha tam belli olmaz dedi 15+4 te gittim bu sefer çapraz yaptı ayaklarını göstermedi.. doktor çok inatçı dedi sonra bir ara kız dedi ama bebek önüne dönük değildi arkasını dönüktü ordan tahmin yürüttü 🤪 anlamadım yaaa bende merak ediyorum 😩
Merveaozturk Delianne gosterdi canim bacak arasini hatta 13.haftamda da göstermişti ama emin olamamistik😇
Elcindyn Sahinde 14. Haftada öğrendik kızımızın olacağını 😍 şu an 20+5 günlük olduk cinsiyetimiz değişmedi 👼
Nilay_09 Bizimki daha değişik 14 hft kız gibi arkası dönük demişti 16 hft pipisini gördük erkek kesin dedi sonra açmadı bacaklarını 😅 en son 23 hft yine kız gibi dedi net birşey yok 28 hft gideceğim tekrar bakalım bu sefer ne diyecek doktor 🤷♀️🤦♀️ ilk gebelikte kızım 14 hft belli etti kendini bu değişik bişi olacak belli 🐣🤗❤️
Ozgenur48 16. Haftada düzenli gittiğimiz doktorumuz kız dedi emin olmayarak (bacaklarını çapraz yaptığı için tahmin yürüttü büyük ihtimal ) bir aydır çocuğumu kızım diye seviyorum.. 20+2 de Dün detaylı ultrasona gittik erkek dediler .. şok oldum resmen 😊 16. Haftanın cinsiyeti öğrenmek için erken olduğunu düşünmüyorum 10.-12. Haftada bile öğrenenler varken.. alışmaya çalışıyorum..bi de kızlar doktor bana resim vermedi ,eşimi zaten içeri almadı.. ultrason sonucuna baktığımda gelişimi güzel 1-2hafta ilerde bile gidiyoruz ama canımı sıkan bir terim var bilenler varsa öğrenmek isterim .. plasenta yerleşimi anterior diyor..internetten bakmayagörün ..yardımcı olabilecek olan varsa sevinirim
Twinmomtobe Sahinde aminnn sağlıklı olsunlar öncelikle sonrası Rabbim ne nasip ettiyse onu yaşayacağız göreceğiz 💕
KadriyeDerin en kesin bilgi ayrıntılı ultrason canım sana sadece bunu diyebilirim göstermezsede yavrunun size küçük bir oyunu diyelim eli ayağı düzgün olsun inşallah 🌸🙏