syagmurr Fetal DNA testi %99,9 doğru sonuç verdiği beyan edilen bir test. Ben 35 yaşındayım. 12. Haftada doktorum ikili test yaptırdı ve fetal DNA testi önerdi. Yapıp yapmamak bizim kararımızdı. Ki ikili testte tüm değerler ve usg ölçümleri güzel olmasına rağmen yaş riskim 1/404 çıktı. Biz de zaten doğal döllenme değil, tüp bebek ve 35 yaşındayım diyerek fetal DNA testi yaptırdık. Temiz geldi. Diğer testler yaptırmadık. /// Zaten ikili, üçlü, dörtlü testler kesin sonuç veren testler değil; sizinle aynı yaşta, aynı gebelik haftasında olan, kan ve usg değerleri size yakın olan örneğin; 1000 kadın inceleniyor ve size bir sendromlu bebek taşıyan kadınların istatistiği sonuçlandırılıyor. Yani 1/900 de çıksa 900 kişiden biri siz de olabilirsiniz. Diğer 899 kadından biri de olabilir. Ama fetal DNA direk sizin kanınıza karışan bebeğinizin DNA’sı incelenerek raporlanıyor. Başka kişi ve verilerle ortalama alınmıyor. Sağlıklı, güzel haberler alın inşallah.