anne96 Minikandhismom her sey yolunda bır sorun yok dedı 🤷🏻♀️ ama ıste pimpirikli ben kafama takıcak bır sey her zaman buluyorum 🥺
Damla0671 Kızlar ben birşey soracağım 2 li testim çok iyi çıktı 10 binde 1 falandı yanlış hatırlamıyorsam ama bayaa iyiydi 4 lü de 941 de 1 çıktı Dr gayet iyi herhangi bir sıkıntı yok sonuçların güzel dedi ama sizce nasıl sizin kaç çıktı down sendromu orani