Kesinlikle yaptırın 2 Li falan uğraşmayın boşa zaman kaybı bana da keşke en başta birisi böyle bir şey olduğunu deseydi bende ikili de riskli çıktım sonra dendi yaptırdım ilk kan sonucum kan yetersiz dendi bugün tekrar kan verdim fetal için ve bir buçuk aydır stresten öldüm hala daha sonuç bekliyorum çok yorucu bir süreç inşallah allahım hepimize sağlıklı bebekler nasip etsin bu mübarek günde 🙏