1ciftyesilgoz Canım benşmde 15 i çatlama oldu benim Bugün idrar testinde çıktı istersen yarın ya da öbür gün bi test yap
Deletedmom_12 Bende ayni sen gibi erkenden verdim betam 1.20 ydi hamileyim 1 hafta sonra 108 cikti umudunu kaybetme bence hamilesinnn gozun aydinnn🌸
Adeka Deletedmom_12 bende bugün verdim ama adetime 3 gün vardı 2.25 varmıdır benim için de bı umut acaba aşırı bel ağrım var
Deletedmom_12 Adeka adetin gecmesini bekle hiç belli olmaz mucize bu. Belki geç döllenmedir 1 haftalik falan olabilir
annesinin_beybisi Ayparee canım yükselebilir takip et ama yukselmeyedebilir 1.2 çok genel bir sonuç hamile olmayanlar da bile çoğu zaman çıkıyor hani şöyle 4_5 olsaydı yeni başlangıç diyebilirdik takibe devam et inslalah vardır 😊
sacmalamakizim Ayparee Çok erken vermişsiniz yükseledebilir yükselmeyedebilir adetin geçmesini bekleyin 🤗