Ayparee Kızlar dün (adetime 6 gün kala) kan verdim. Aşırı kasık ağrım ve akıntım var kaç gündür. Sonuç 1.20 çıktı. Yükselir mi ? Başına gelen var mı ?
Elfs Ayparee ben adetime 4 gün kala bakmıştım 1.20 mi ne çıkmıştı yükselme eğiliminde mi diye düşünmüştüm 2 gün sonra 36 oldu. Daha önce aynı hastanede baktırdınız mı geçmişle kıyaslayın baktırdıysanız.
Limonzeytin Ayparee neden erken kan veriyosnzki adeti bekleyn adet olmazsanz ozaman verirsnz net çıkan sonç doğrudur
Sonundabende Happy_mami Bende adetten bi gün önce verdim 150 çıktı 4 gün sonra 990oldu sizce artış normalmi yoksa azmı olmus kimyasal vs olcak diye cok endişelendim
Happy_mami Ayparee bebek düşünüyorsan şu aşamada ilaç kullanmanı önermem en azından hamile olup olmadığa emin olana kadar
Adeka Elfs merhaba bende bugün reglime 3 gün var test yaptırdım 2.25 çıktı yükselir mi sizce doktor gebelik yok dedi catlamam 16 sında oldu varsa bı fikriniz yazarsanız çok sevinirim 😇
Elfs Adeka 16 sında çatlama konusunu bilmiyorum yani bu sürede olsa daha yüksek olur muydu olmaz mıydı o konuda bir şey diyemeyeceğim ama bu oran yükselme eğiliminde olduğu için olabilir ☺️ Daha önce aynı hastanede baktırdınız mı onlar nasıldı?
Elfs Adeka benim de böyle çıkıyordu yükselme eğiliminde olabilir dediğim gibi siz yine baktırın hayırlısı olsun 🙏
Adeka Limonzeytin belim aşırı ağrıyor ilaç kullanmak istemedim eğer gebelikte seni yüzden bakayım dedim normal hayatımı da etkiliyor
Limonzeytin Adeka ne olrsa olsm çok erken tahlıl için bence adet günü olmazsanz verim yeniden derim tahlıli. Ağrı kesici parol iç istersen gebelktede onu veriyolar zaten.
Byzaa37 Canim benimde adetime 10-15 gün falan vardi test verdigimde 1.20 cikti sonra 4-gun sonra birdaha verdim 3.91 yukseldi simdi 13 haftalik hamileyim. Seninde yükselir insallah degerin saglik ocagina birdaha test ver derim.