Merve201119 merhaba ben gecen ay 2 kere regl oldum yanı 2-3-4 Temmuz oldum sonra anlamsız bir şekilde regli tarihime 4 gun kala tekrar regl oldum pembe Sonra vişne regli ama pıhtılı sonra bitti ama regl agrilarim hic kesilmedi test yaptım 2-3 tane hep silik çıktı kan verdim 1.20 çıktı ne olur bilemiyorum reglimi de bekleyemiyorum çünkü beklenen tarihten önce olup bitti