tugbamommm Kesinlikle özel canım benim devlete gidenler bin pişman bi kere doktor doğuma gelmiyor ebelere bırakıp gidiyor onlarda Allah’a emanet😐 ben en başından beri özele gidiyorum doktorum hep normal doğumdan yana zaten sezeryanla arasındaki fiyat farkı 500₺ gibi bi rakam ama doktorum hep normal için egzersizler yaptırıyor önerilerde bulunuyor ve takibini ona göre yapıyor arkadaşımda orada doğum yaptı açılman çok güzel mecbur normal doğuracaksın deyip 15 dk içinde doğumunu yaptırdı doktorum tamamen doktorla alakalı bi durum kesinlikle 😊