tugbamommm hiçte öyle bir şey yok hastanelerin de böyle bir isteği yok sezaryende daha çok maliyet var emin ol hastane için🤣 doktorunuzla görüşün çoğu doktor son ana kadar normali deniyor istiyor zaten kimi doktor normali sevmiyorum diyor keni ağzıyla o yüzden önden knuşun, ayrıca devlette doğuma gidince doğumhanemiz dolu deyip kapıdan çevrilme çok oluyor arkadaşıma da oldu, ve devlette normal doğum olacak diye ölü çıkan bebekte gördüm ille de normal olacak diye bir şey yok 42 haftaya kadar tutup normali bekliyorlar çocuk kakasını yiyor içerde maalesef ki :( özelde bebek kaybı demek inanılmaz hasta kaybı demektir devlette üstü örtülür o yüzden özel her zaman daha dikkatlidir… bu arada uzun yıllardır ameliyathane hemşiresiyim tecrübeyle sabit hep söylediklerim :(