tugbamommm o an doktora guvenmek zorundasin ,yani gelisi normaldi acilma vardi ama yuzu arkaya bakmasi gerekirmis ,öne baktigi icin rahmin yirtilir zor olur vs diyince ne diyebilirdim ki sezeryana girdim aglayarak.yani tabiki keyfi sezeryan demedi o kadar da degil ama ,biliyoruz ki ne doktorlar var bas asagi olmayan bebegi bile dogum sirasinda döndurup normal dogurtuyorlar.biraz sans isi dogumun nasil olacagini acikcasi o son anda hersey degisebiliyor iste ben de oldugu gibi