tugbamommm bence devlete gidin doktordan memnun kalirsaniz devlete dwvam ederseniz.evet ozelde acikcasi o suphe heo var bi bahane buluyorlar ,benim de ilkinde ozele gittim, hersey son ana kadar normaldi bas asagi durumda 8 cm acilma ile gittim doguma ve doktor yuzu one bakiyor normal olmaz diyip o son anda sezeryana aldi.devlette olsam belki normal doguracaktim yani bilinmez.ha saglikla dunyaya gelince normal olmus sezeryan olmus bunlari unutup gidiyorsun ama yok yere de bicak altina yatmaya hele bi de ozelde bunun icin para bayilmaya gerek yok diye dusunuyorum.simdi 2.ye devlette takipliyim ve dogumda devlette olacak