Lk34_ doğumhanede yatarak sancı çektim güzel düşün güzel olsun sancıda ağrıda çeksen olabililecek şeyler diye atlatmaya çalış sancını benim ebem benim yanımda kahvesini alıp oturmuştu konuşuyoduk 🙈 beni sakinleştiriyodu bağırma diye bağırırsan çocuk geri kaçar zaman uzar filan diye bağırmıyodum da sancı vurdukça aklıma başka şeyler getiriyodum snyelr sknra geçiyodu sayı sayıyodum içimden