Elanurgvn61 Bende giç doguma karsı belirti yoktu 41. Haftamda yatısım yapıldı suni sancı takıcaz dediler. Ben beklıyorum hemen takılacak bende sancı başlayacak 🤔
19 saat gram bişey hissetmedim Öyleeeee yattım beklıyorum bende hala sancı yok ne olucam ne olucam diye 😆 sonra 4 cm acılmam olmus yarım su bardagı suyum geldi onla beraber sancım başladı hafiften. Kalktım yatakdan çömel kalk yaptım yürüdüm falan ozman iyiydim hareket edince sancı hafifliyor. Sonra dediler yat nst takıcaz bebeği takip etmek zorundayız. Anam yatakda tırtıl gibi kıvranıyorum 🤦 3 saat sancı cektim 10 cm acıldı ilk dogumumdu. Sonra 2.ıkknmada bebeğim suyu ile beraber kaydı geldi 😄 anam ölüyorum demedim. Ayyyy cok zormusss cok zor diye inlşyodum bagıramadım da. Sancı şöyle bişey. Poseti karnınız düşünğn sancı gelince poset vakumlanır ya büzüşür sıkılır karnında öyle bir his oluyor. Genişleme rahatlayacaksın gibi. Hareket etmek daha iyi geliyor. Birde 3 sanıye nefes al o an 6 snaıye ver. Ben dogum için eğitim almıştım bu yöntemi söylediler dogumda da öyle yaptım kolay oldu