Elanurgvn61 ilk hamileliğimde 41+4 te ne açılmam ne de sancım vardı. Öğlen 12 sıralarında yatisim yapıldı. Zorluğu kişiden kişiye göre değişir bence. Ama tecrübemi şöyle paylaşayım. Eğer normal doğum yapmak istiyorsan bence suni sancidan korkma. Çünkü suni sancı verildikten sonra sürekli nst ye bağlı oluyosun (ki işin en zor yani orasiydi bence). Ordan bebeği kontrol ediyorlar sürekli. Normal doğumun acısı nasıl olur bilmem ama suni sancida doğuma son bir iki saat kala çok zorluyor. E haliyle normal sancı çeksende aynı acıyı cekersin diye düşünüyorum. Yeri geliyor dayanamıyorum dediğin anda oluyor ama emin ol ki doğduğu an herşeyi unutuyorsun. Ben sıfır açılmayla 12 de hastaneye yattığım hâlde gece 12 gibi bebeğimi kucağıma almıştım. O yüzden korkma derim 😌☺️