ezg6119 Bende en rahat bebişin kıyafetlerini hallettim gerçi belim ayrıldı ama oslun 😂😂 o anda birde küçük insan tanemle ilgileniyorum beni bi o yoruyor zaten.. şu bayram olmasaydı mayıs başına hepsini helledicektim ama o 3 gün bile çok şey kaybettiriyor bana birde erken doğurcam diyede korkyorum kızım tam 38. Haftada doğdu şimdi birde estra hareketliyim 😬😬